iiQon Geplaatst November 6, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 6, 2009 Hallo, Ik heb een vraag. Ik heb sinds kort Football Manager2010 gedownload en het installeren verliep vlekkeloos. Tot ik een melding kreeg dat er geen CD/DVD te vinden was. Dus ik zoeken naar de oplossing en hier al het een en ander gevonden. De oplossing is dat ik het moet mounten..nu ben ik daar nieuw bij want ik deed gedownloade spelle uitpakken via Winrar. Ik heb het al geprobeerd via de handleiding op deze site maar ik kwam tot dit stukje: U kunt nu beginnen met het inladen van image bestanden. De image bestanden worden ingeladen op de virtuele cd-rom speler en hierna kunt u werken met het ingeladen bestand. Om een image in te laden drukt u met de rechter muisknop op koppeling rechts onder in beeld. Kies de optie virtuele CD/DVDROM -> Device 0: No Media -> Mount Image. Die opties worden niet vergeven bij mij..doe ik het nou helemaal verkeerd of wat is er aan de hand? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Groeten iiQon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
marco1 Geplaatst November 6, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 6, 2009 Als je het spel al hebt geinstalleerd hoef je niet meer te mounten. Een no cd/dvd-crack gebruiken. Hier een handleidinkje: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17391.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
iiQon Geplaatst November 6, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 6, 2009 ooh dankje ik ga eens kijken of het me lukt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
TukkerFC Geplaatst November 11, 2009 Bijdragen: 25 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/07 Status: Offline Actief: Augustus 15, 2013 Delen Geplaatst November 11, 2009 anders moet je het gedownloade winrar (iso) bestand mounten met deamon tools. Dit werkt bij mij in elk geval wel Dus het gedownloade pakketje en niet het uitgepakte verhaal (daar zit niets in) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 25
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie