sebastiaan1995 Geplaatst November 5, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 5, 2009 hai iedereen, ik sta op het punt om een nieuwe pc te kopen. er is nu zo'n aanbieding van dell voor een pc voor 399 met het nieuwe windows 7. er zit geen draadloze netwerk kaart in zoals bij een laptop volgens mij dus heb je een draadloze adapter nodig als je internet wilt zonder door hyet hele huis kabeltjes te hoeven leggen, toch? maar.... op mn laptop had ik eerst vista geïnstalleerd alleen ik kwam daar niet op internet met ons kastje ( speedtouch 580 ) maar dat probleem is bekend. heeft windows 7 ditzelfde probleem met die 580, is er een andere manier om aan inet te komen, wat voor adapter heb ik dan nodig? mvg, sebastiaan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie