Spring naar bijdragen

win 7 + speedtouch 580 = vraag

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hai iedereen,

ik sta op het punt om een nieuwe pc te kopen. er is nu zo'n aanbieding van dell voor een pc voor 399 met het nieuwe windows 7.

er zit geen draadloze netwerk kaart in zoals bij een laptop volgens mij dus heb je een draadloze adapter nodig als je internet wilt zonder door hyet hele huis kabeltjes te hoeven leggen, toch?

maar.... op mn laptop had ik eerst vista geïnstalleerd alleen ik kwam daar niet op internet met ons kastje

( speedtouch 580 ) maar dat probleem is bekend. heeft windows 7 ditzelfde probleem met die 580, is er een andere manier om aan inet te komen, wat voor adapter heb ik dan nodig?

mvg,

sebastiaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...