Gast antigua Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 Hi Mijn naam is guido en ik hou van alles wat met computer te maken heeft, reizen en muziek maken. Ik woon in Vlaanderen en ben 43 jaar jong :laugh: Verder houd ik mij aan de leuze \"carpe diem\", en heb ik ook reeds veel geleerd op dit forum wat betreft downloaden... Indien ik een leuke ingeving of tip zie zal ik het met plezier hier plaatsen en ook indien interessant genoeg een tutorial.. En zoals alle kwajongens is het zéér leuk iets te kunnen doen die eigenlijk niet mag.. Gemiddeld aan gedownloade GB per maand: 25 Gig voila dat ben ik als vrij nieuw lid. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 hallo Guido, welkom op het Forum! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 yo :evil: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dutchd Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 jeuw. speel je ook games ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 welkom, en laat je gaan :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst April 21, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 21, 2006 antigua@Indien ik een leuke ingeving of tip zie zal ik het met plezier hier plaatsen en ook indien interessant genoeg een tutorial.. Laat je gaan!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie