Dlan Geplaatst November 5, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 5, 2009 Ik heb veel spellen gebrand die het deden op mijn PS2. 4 maandjes terug leende ik FIFA 09 van 'n vriend. 2 keer geprobeerd te kopiëren maar tevergeefs, of ik krijg dat rood schermpje met "Please insert a Playstation® or Playstation®2 format disc" of er staat "Unable to read disc". Ik dacht ik wacht wel tot FIFA 10 uitkomt en zal hem downloaden, nu ik heb gedownload heb en heb gebrand met Alcohol omdat het MDF MDS bestanden waren op snelheid 2X, maar hij geeft steeds dezelfde foutmelding, en soms krijg je ik Playstation 2 toontje (dat komt als een spel het doet) maar gaat dan weer naar dat rode scherm. Ligt het misschien aan de soort DVD, Philips DVD-R 4.7GB 120MIN 1-16X Speed? Wat kan ik eraan doen? Al mijn andere gebrande spellen doen het! Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
yunus-emre Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/29/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 29, 2009 dat soort probleemen heb ik ook wat is eigenlijk je ps2 een ps2 fat of een ps2 slim mischien ligt het daar aan het kan namelijk zijn dat je lazer van je ps2 het niet kan lezen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie