peertje93 Geplaatst November 4, 2009 Bijdragen: 27 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 4, 2009 Ik heb footballmanager ook geintsraleerd met die torrent. en uitgepakt met winrar. En geinstraleerd op offline. Ik heb het niet via deamon tools gedaan, ik snap niet goed hoe dat moet. Nu zegt hij bij het hoofdmenu, dat ik een cd nodig heb. Nu heb ik die torrent met patch ook geinstraleerd. als ik die open staat er alleen maar, een map met: allemaal 16 dingen, b-fm1010.ro en dan 1 t'm 14, en battery.nfo Wat moet ik precies met die map doen, waar plaatsen? Ik ben niet zo slim in dit soort dingen. Hopelijk kan iemand mij helpen! -toevoeging- Ik heb het via deamon tools lite geprobeerd. Hij doet het nu geloof ik, ik kan ook opslaan! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 27
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie