Spring naar bijdragen

dvd brander

Gast roel55

Aanbevolen reactie

Gast themaster

Ik heb een NEC DVD-Writer ND3550a WIT. Hier brand ik ps2 spellen mee. Sommige zeggen dat dit geen goeie brander is voor ps2 spellen. Wat is eventueel wel een goeie brander voor de ps2. En heb iemand wel eens van stomp record now gehoord dat is ook een brandprogramma voor de ps2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

die nec is zeker een goeie,

toen mij brander kapot ging, wou k eerst die halen, maar had k toch niet gedaan

k had een LG genomen omdat die minder lawaai maakt

en qua kwaliteit/snelheid zit er geen verschil in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

themaster schreef:

Ik heb een NEC DVD-Writer ND3550a WIT. Hier brand ik ps2 spellen mee. Sommige zeggen dat dit geen goeie brander is voor ps2 spellen. Wat is eventueel wel een goeie brander voor de ps2. En heb iemand wel eens van stomp record now gehoord dat is ook een brandprogramma voor de ps2

ik heb precies dezelfde brander als jij maar dan int zwart ( jaja niet precies tzelfe dus :P)

en ik brand daar al 2 jaar PS2 spellen mee :D

nog nooit problemen mee gehad. kan dual layer branden wat wil je nog meer :)

het nieuwe brandporggie ken ik niet

maar ik download ook alleen iso bestanden voor de PS2

die brand ik weg met alcohol 120% daarin ken je aangeven dat het om een PS2 spel gaat

wat wil je nog meer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

die nec is meest gekochte brander

en dat is ie zeker niet omdat hij slecht is,, -> het is gewoon een goeie brander

maar aziatische bedrijven zoals LG veroveren in de toekomst

de westerse markten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...