Spring naar bijdragen

ondertiteling toevoegen bij dvd-r

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

toevoegen bij een avi-bestand gaat top, alleen heb dvd-r's gedownload, dus films met het hele menu en betere kwaliteit, meestal ook 4gb. is het mogelijk om hier ook ondertitels die je bijv op ondertitel.com download toe te voegen en zo op de televisie te bekijken als je ze dan brand.

mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1802
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Bevatten die nog geen subs?

Kan ook zijn dat je bij het menu de optie hebt om de ondertiteling in te stellen.

Anders zou ik een met autogk proberen.

Hier ben je ongeveer 2 uurtjes mee bezig.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.8k

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  

dan moet je eerst alles weer converteren naar avi, dan de sub toevoegen, en dan weer converteren naar dvd bestanden. beetje omslachtig

in t vervolg kun je beter kijken of er al een sub bijzit. zo niet dan kun je beter een losse avi downloaden en dan de sub erbij zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Bijdragen:  3

Ik heb onlangs een sub toegevoegd aan een avi-bestand (flim). Als ik deze met Nero (via Nero-smartstart) wil converteren naar DVD+R (gewoon zonder menu's) kijk ik van tevoren, als ik de film heb 'binnengesleept', altijd even in het 'Nero-schermpje' wat het resultaat zal zijn.

Daarin zie je de film echter wel, maar de subs (die toch in het avibestand zitten volgens de mediaplayer) niet...

Worden deze dan niettemin toch meegebrand, zodat ze bij het afspelen in mijn DVD-speler wel zichtbaar zijn?

groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  

henk, als ik jou was zou ik gebruik maken van het programma convertxtodvd zie http://www.duken.nl/content/view/429/5/

film en sub dezelfde naam geven en in dezelfde map plaatsen. je hoeft in convertxtodvd namelijk niet per se een menu te maken. je kunt het ook rechtstreeks converteren naar dvd bestanden (duurt ongeveer 45 min)

wel een serial invoeren anders heb je een watermerk in je film als je het progr gebruikt.

zelf werk ik voor dit gedeelte nooit met nero, dus daar kan ik je niet verder mee helpen. heb mogelijk wel een goed alternatief voor je uitgelegd

groet sven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Bijdragen:  3

Bedankt!

Ik heb het programma en het is niet alleen gelukt met de ondertitels, maar er wordt zelfs een menu aangepakt! En dat alles in één vloeiende beweging: invoegen, converteren, branden.

groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...