Robertoz Geplaatst November 3, 2009 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/11/09 Status: Offline Actief: Juli 7, 2012 Delen Geplaatst November 3, 2009 Hallo mensen, als ik op srtest kijk of ik een game aankan staat er bij CPU speed het volgende: (ik neem COD5 als voorbeeld) CPU Speed Minimum: 3.0GHz or better You Have: 2.19 GHz Performance Rated at: 3.942 GHz PASS Ik had de pc laten maken bij micromax en er werd gelijk nieuw moederbord enzo ingezet. En zo kreeg ik hem terug, zonder dat er is gemeld dat hij hem laat overclocken.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
downloadfreak Geplaatst November 3, 2009 Bijdragen: 425 Waardering: 44 Prestatiepunten: 311 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/07/07 Status: Offline Actief: Mei 25 Was actief op: Windows Delen Geplaatst November 3, 2009 Dat is raar, dat hadden ze dan wel moeten vermelden, het beste kan je ze even e-mailen of bellen om het ze te vertellen, waarschijnlijk krijg je niks, het enige is dat ze hem misschien weer terug naar normaal doen als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 44 425
Tom Geplaatst November 3, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 3, 2009 Dude, je CPU is helemaal niet overclockt. Je hebt een dual-core processor die door srtest hoger gewaardeerd wordt om het verschil tussen een single core te maken. Niet dat dat altijd fantastisch werkt, maar dat moet nu eenmaal om nog iets te kunnen passen... Een CPU is niet alleen kloksnelheid... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Robertoz Geplaatst November 4, 2009 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/11/09 Status: Offline Actief: Juli 7, 2012 Auteur Delen Geplaatst November 4, 2009 Okee gelukkig [; Ik vond het al raar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie