Gast dutchd Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 Eeej heeft ee nvan jullie nog gehoord van het akkefietje van lange frans en iemand die een ijsklontje op hem gooide .. haha zo niet hier onder staat er een filmpje van kreeg hem van marco in de handen wel lollig http://dump.geenstijl.nl/mediabase/648/b7a3e97c/index.html laat ff weten wat je er van vind :!!! :side: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 Dat stond vanmorgen op de metro Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dutchd Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 i kweet het was ook wat ophef over bij het nieuws dat hij eerst een liedje ging maken van zinloos geweld enzo en hij zegtdat hij waas voor zijn ogen zag dat hij er spijt van heeft maar die kerel heeft hem aangeklaagd en no gaat hij hem ook aanklagen omdat hij door hem was aangeklaagd dik vaag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast MightyMarco Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 DutchD heeft die link van mij :evil: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dutchd Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 staat er toch ook dat ik die van jou heb naab ik heb je de eer nog gegeven en nog niet goed :P Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 dat liedje van Frans word er ook niet echt geloofwaardiger op ofwel dan ? zoveel ophef over een fucking ijsklontje :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dutchd Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 ja meteen klappen uitdelen door een ijsklontje ook wel ff overdreven :S owj da had ik er niet bijgezet volgens mij lange frans ging hem toen ook slaan ofzo mrja zie je beetje op filmpje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast MightyMarco Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 DutchD !! Ik heet Mighty Marco en geen Marco :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dutchd Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 grappen maker, ik noem jou bij oma toch ook geen migthyt marco en zo mighty ben je nie hahahahahahha : P nee man geintje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dutchd Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 sorry poste dubbel weet niet hoe het kan :S excuses Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast MightyMarco Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 dutchd schreef: en zo mighty ben je nie hahahahahahha : P Ik niet Mighty?! Wie owned jou ALTIJD met CS dan? :blush: IT\'S MEEEEEEEE :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dutchd Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 grappenmaker mr we gaan vlgens mij beetje off topic marco ff on topic wee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 dat is egt triest, :pinch: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 ik pWn iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 ja, ik heb het gehoord. terwijl die zelf het nummer Zinloos heeft opgenomen :pinch: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dutchd Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 Heej keek net fftjes naar het nieuws daar was het er weer op. met een intervieuw van hem zegt ie net zo droog : Die gozer begon zelf met dingen naar men hasses te smijten.. hoe oud is die lange frans.. veel ouder het was een schoolfeest in meppl moet je kijken man en hij vind zich zelf een voorbeeld voor de jeugd, grappenmaker Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 haha,, k had iemand ook geklappt als hij met dingen naar me gooide maar k vindt het wel triest dat hij mensen pakt die minder sterk zijn dan hem,, op de mic durft hij niemand terug te dissen, omdat hij weet dat hij dat niveau niet behaald,, maar ff over wat hij aan het droppen was (rappen/freestylen) dat sloeg nergens op,, ik maak \'m fucking af in een battle, aldus Hazara Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dutchd Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 haha ik wil nog wel zien dat jij hem verslaat het is idd zielig dat hij tegen lui van de middelbare school gaat die jonge was wel fout met dat ijsklontje maar hij hoeft niet meteen te gaan slaan cker niet als hij zichzelf een voorbeeld voor de jeugd vindt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 28, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 28, 2006 Zeer, Zeer zielige actie van meneer frans. :sick: Nederklop Lange Frans met zijn kort lontje Wordt al agressief van een ijsklontje Laat die Frans toch gewoon rappen Anders vat je nog eens klappen Een echte rapper vecht verbaal Helaas dat bij Frans een ander verhaal Bij elk optreden jeuken zijn handen Maar hij slaat alleen gastjes met melktanden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast dutchd Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 whahahaha zeer geode duken :laugh: die moet je naar zen mail sturen as die die heeft of zelf liedje van maken :P Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 28, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 28, 2006 Hhaaha thx! :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast EJay Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 lollig, ff aan kleine frans geven... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 en nu mag hij ook al niet meer op het bevrijdingsfestival optreden!!!!!! en dat voor een ijsklontje!!!! ZINLOOS! :woohoo: :sick: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 Hier 2e filmpje http://dump.geenstijl.nl/mediabase/700/e97d7e26/index.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 30, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 30, 2006 omg!!! Wat een pruter is die frans ook! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie