mummy Geplaatst November 3, 2009 Bijdragen: 265 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/08 Status: Offline Actief: April 7, 2020 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 3, 2009 Hey, Ik heb teamspeak 2 en nu wil ik met een vriend van mij op een server adress gaan, zodat we daar onderling kunnen praten. maar wij weten alleen niet hoe je zon server adress kan krijgen/aanmaken, dus zou iemand mij dat kunnen vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 265
Releases Geplaatst November 3, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 3, 2009 Je zou zelf een teamspeak server kunnen hosten. Maar wil je dat dit niet je systeem en verbinding opfreet kan je hem eventueel extern laten hosten. Zo is die altijd 24/7 bereikbaar en kan je er veel personen/verkeer op kwijt. Kijk anders even op http://nextgen-hosting.co.uk/ Zo kun je er een bij mij afnemen. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
mummy Geplaatst November 3, 2009 Bijdragen: 265 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/08 Status: Offline Actief: April 7, 2020 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst November 3, 2009 oke bedankt, maar als die extern word gehost, kost het toch altijd geld? Het is namelijk maar voor afentoe om met wat vrienden van mij te gamen, dus dan wil ik liever ff proberen om hem zelf te hosten, maar hoe werkt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 265
Releases Geplaatst November 3, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 3, 2009 Misschien dat dit YouTube filmpje je het een en ander kan leren voor het hosten van een teamspeak server. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie