Gast deadninja0 Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 het zal vast wel ergens staan, maar ik heb de vfor vendetta film gedownload, (1,2 gb groot), en het zijn allemaal rar bestandjes, en als je die uitpakt krijg je bin en cue bestanden... als ik ze met daemon tools mount, krijg ik niks automatisch, en als ik dan naar deze computer ga en klik op die drive, dan krijg ik een paar mapjes met vage bestanden erin:S kan iemand mij vertellen hoe ik deze film moet kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 (antwoordt op jou vraag weet k niet,, maar als k jou was zal k nog een tijdje wachten, totdat de goeie versie uit is) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast deadninja0 Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 volgens mij is het de goede versie hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 oowh, mag k ff link, als het ts of dvd (rip) versie is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 als je vob bup ifo ( die rare bestanden volgens jou) krijg dan ist de goeie dan is het een dvd rip deze bestanden met je in de Video_ts map plaatsen en branden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 vast zijn eerste gedownloade film Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rodericky Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 waar heb je de film gedownload Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast deadninja0 Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 http://www.btjunkie.org/torrent?do=stat&id=101131591 en nee, het is niet mijn 1e gedownloade film Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 gwoon uitpakke Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast deadninja0 Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 ik krijg dan alleen maar een bin en cue bestand eruit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 het is een Cam-versie dus zou er niet al te veel van verwachten. Cam versies zijn gewoon opnamen in de bioscoop met een handycam of iets dergelijks, geluid is meestal bagger, mensen lopen voor het scherm, scherm kan scheef zijn enz enz..... ik wacht nog even haha Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie