annet36 Geplaatst November 3, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 3, 2009 Goedenmorgen, Wie heeft het verlossende antwoord voor mij? Ik brand wii spellen(PAL) via Utorrent, als ze gedownload zijn klik ik met de rechter muisknop erop en dan open ik het file. Dan wordt hij ergens neer gezet en dan moet ik hem uitpakken omdat het een win.rar bestand is. Dit gaat allemaal super. Vervolgens ga ik het spel branden met Imgburn op snelheid 1x of 2x. Ook dit gaat goed. Als ik dan de schijf in de Wii stop geeft hij aan: TIMEOUT. Wat doe ik verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
leonp Geplaatst November 3, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 3, 2009 is je wii omgebouwd ?? zonder ombouwen kun je het vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Wesley Geplaatst November 3, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 3, 2009 En wat voor file krijg je uiteindelijk na het uitpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
annet36 Geplaatst November 3, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 3, 2009 Ja, hij is omgebouwd. is je wii omgebouwd ?? zonder ombouwen kun je het vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
leonp Geplaatst November 3, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 3, 2009 wat voor dvds gebruik er word geadviseerd verbatim -r te gebruiken of goeie merk dvds altijd -r Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
annet36 Geplaatst November 3, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 3, 2009 Ik heb nu Verbatim dvd's gebruikt. Ik zal even kijken wat voor een naam het heeft na het uitpakken van het winrar bestand, ben nu op het werk nl. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie