mamiek Geplaatst Maart 28, 2006 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 28, 2006 hewj,, Ik zat laatst even naar wat torrents te kijken en toen viel me het volgende op: VSO convertXtodvd dus ik had het snel gedownload en ik zat te kijken. En na een tijd vond ik et wel een goed programma want ik vind het best simpel en het duurt allemaal niet lang. Het kan simpel van een video bestand een video_ts map maken. Dus miss is het handig om tussen je handleidingen te zetten voor dvd bekijken met ondertiteling ofsow want je kan ook gemakkelijk ondertiteling eronderzetten(moet je wel eerst met vobsub kijken ofze gelijk lopen) je kan er mee doen wat je wil kijk er maar eens naar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 28, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 28, 2006 Thx voor de tip maar volgens mij zit dat ook al hier tussen: http://www.duken.nl/content/category/4/105/50/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Hazara Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 jah maar convertXtodvd staat er toch niet tussen alleen de manier van avi2dvd en dat is een klote manier (naar mijn menig) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 is inderdaad een mooi proggie voor films en series!!! heb deze al vaker op deze site laten vallen!, beter dan pmpGenc en winavi en ga zo maar door!! ConvertXtoDVD Ruleert op het moment!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 ik weet niet of het mag van DukeN, maar mss kunnen jullie een handleiding maken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 het is in ieder geval een makkelijker proggie dan de handeling die nu op duken staat( ik zeg wel niet dat die slecht is :laugh: ) :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst April 3, 2006 Delen Geplaatst April 3, 2006 Zijn nu nog twee \"nieuwe\" programma\'s CCE en The Film Machine, deze zijn soms iets lastiger in het gebruik! XtoDVD werkt in de meeste gevallen perfect, heeft echter met bepaalde bestanden iets meer moeite om een goed resultaat neer te zetten!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 4, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 4, 2006 Er zijn nu zoveel betere en makkelijkere programmas als een halfjaartje geleden... . Maar als jullie een handleiding kunnen verbeteren of updaten ik hoor het graag. Deze kan ik dan ook direct plaatsen :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast kishan4uall Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 \'Makkelijker\' betekent niet altijd \'beter\'. Maarja, die AVI2DVD manier is in mijn opzicht simpel en snel, in combinatie met CCE krijg je een prachtige dvd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 jah dat is zo maar zo te zien wordt AVI2DVD meer gewaardeerd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie