Aerdvark Geplaatst November 2, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 2, 2009 Hallo mensen, Ik ga er vanuit dat ik de vraag hier mag stellen... anders hoor ik het wel. Afgelopen weekend heb ik ergens een AutoCad 2010 gedownload maar die is niet helemaal compleet. Alles werkt wel maar o.a. de helpfiles zijn niet inbegrepen. Kan iemand me helpen aan een volledige versie? Alvast dank voor de hulp! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst November 2, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 2, 2009 Ga naar btjunkie en zoek naar Autodesk AutoCAD Suite 2010 FULL Win32 lees wel goede de commet,s door voor dat je het installeert Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Aerdvark Geplaatst November 2, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 2, 2009 Het gekke is dat ik overal heb gezocht... maar daar niet. Inderdaad een volledige versie gevonden, zo het lijkt: 1,83 gB. Nu wil dat wel niet alles zeggen maar toch, ik vermoed dat het goed komt. Met de ISO weet ik wel raad, althans de vorige is me ook gelukt. Punt is dat je de bestanden naar de HD oet kopieren en niet via mounten proberen te installeren. Is het nog van belang dat ik "uitkomsten" of resultaten hier post? (Als het misgaat meld ik me sowieso...) Dank je voor je reactie trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst November 2, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 2, 2009 Je kan het altijd melden is wel handig voor als er meer mensen zijn met het zelfde probleem maar je ben niks verplicht Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie