eotto Geplaatst Oktober 31, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/31/09 Status: Offline Actief: December 20, 2015 Delen Geplaatst Oktober 31, 2009 Geachte leden. Even een waarschuwing voor het gebruik van Usenext. Bij dit bedrijf heerst een agressieve handelswijze. Ik heb een jaar geleden dit voor 2 weken getest. Na deze 2 weken werd het account geblokkeerd, heb ik me afgemeld (altands dat dacht ik) en heb het programma gedeinstalleerd. Nu na een jaar krijg ik volgende factuur. -------------------------------------------------------------- Invoiced Item: -------------------------------------------------------------- Invoice Number: ******** Date of Invoice : 02.10.2009 Maningskosten Maningskosten:******** aantal (stuks): 1 eenheidsprijs: 5,00 Euro ------------------------------- [uNXDE141] UseNeXT 15+ (20.Okt.2008 - 20.Okt.2009) aantal (stuks): 1 eenheidsprijs: 80,13 Euro ------------------------------- netto prijs: 85,13 Euro btw aandeel: 19% overeenkomstig zijn: 15,22 Euro totale prijs: 100,35 Euro Daarop heb ik een mail gestuurd en geen antwoord gekregen, nu volgt een factuur van 162 Euro van een incasso bureau. Advies: vingers weg van Usenext Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Jeroen Geplaatst Oktober 31, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Oktober 31, 2009 Goed dat je het zegt. Dat bedrijf probeert inderdaad op een vuile manier geld af te troggelen van mensen, helaas is dit legaal. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
downloadfreak Geplaatst November 1, 2009 Bijdragen: 425 Waardering: 44 Prestatiepunten: 311 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/07/07 Status: Offline Actief: Mei 25 Was actief op: Windows Delen Geplaatst November 1, 2009 Ik heb inderdaad ook heel veel slechte dingen over dit bedrijf gehoord, mijn tip is dus ook blijf gewoon bij ze weg, en wil je toch met ze in zee gaan lees dan goed de TOS zodat je weet dat je na de trial automatisch doorgaat etc. eotto, ik ben ban dat je die eerste rekening echt moet gaan betalen, en als ik jou was dan zou ik ook zeker kijken of het niet nu nog een jaar doorgaat, want dan krijg je weer hetzelfde probleem... cancan, hangt het er niet vanaf wat ze doen dat het legaal of ilegaal is? Want het lijkt mij dat als je zo dicht bij de grens van legaal en ilegaal handelt dat het dan toch wel eens ilegaal is en dan weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 44 425
marco1 Geplaatst November 2, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 2, 2009 Ik heb dit nu ook gehad, maar ik had pas maand geleden aangemeld en heb nu al een rekening van 95 euro. Kan dit dan wel? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
kaasbroodje Geplaatst November 2, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 2, 2009 Als ik jullie was zou ik contact opnemen de consumentenbond of zo een soort organisatie voor info Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Fsowner Geplaatst November 2, 2009 Bijdragen: 327 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: December 30, 2015 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst November 2, 2009 of radar die kunnen ze ook aanpakken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 327
kaasbroodje Geplaatst November 2, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 2, 2009 Heb misschien iet moois gevonden voor jullie in de voor waarde. Dit staat in de voorwaarde van de site zelf Onze gratis proefperiode geeft u de gelegenheid om u van onze service te overtuigen. Mocht u, om welke reden dan ook, niet tevreden zijn over het gebruik van UseNext, dan kunt u tijdens de proefperiode uw lidmaatschap heel gemakkelijk online opzeggen. Wanneer u ervoor kiest na de proefperiode UseNext te blijven gebruiken, dan kan dit zonder enige onderbreking geregeld worden. Om u deze service te kunnen bieden, hebben wij, ook voor het proefpakket, uw volledige gegevens nodig. Vanzelfsprekend zal uw bank- of creditcardrekening slechts dan worden belast, wanneer u heeft aangegeven na het verlopen van de proefperiode gebruik te willen blijven maken van UseNext. Verzeker u bij de automatische incasso dat u de juiste rekeninghouder voor de bankgegevens hebt aangegeven, omdat de bank uw bedrag anders automatisch terugboeken zal. In geval van een Terugboeking moeten wij u voor de extra bewerking kosten van 10,00 € per terugboeking exclusief de extra bankkosten berekenen! Heb iets gevonden wat niet echt klopt met de eerste voorwaarde 1. Ik ben meerderjarig. 2. Door het zenden van dit formulier geef ik een bindend aanbod af. Het aannemen van deze aanbieding (en daarmee de contractafsluiting) gebeurt door de ontvangst van een bevestigingsmail. Dit contract geeft mij het recht a) UseNeXT kosteloos twee weken tot een datavolume van 5 gigabyte te testen. aansluitend voor de prijs van slechts 7,95 Euro per maand gedurende één jaar (Totale prijs voor één jaar: max. 95,35 EUR incl. BTW ) de voordelen van UseNeXT met een maandelijks datavolume van 25 gigabyte te gebruiken als ik gedurende de testperiode niet heb opgezegd, herroepen heb of naar geen enkel ander pakket heb gewisseld. Ik heb gedurende deze periode het recht om op te zeggen; de opzegging wordt werkzaam op het einde van de looptijd van het contract. Indien ik niet ten laatste een dag voor het einde van de contractlooptijd opzeg, verlengt zich het contract met een verdere contractlooptijd. https://www.usenext.com/UseNextDE/shopInt/obj/cart/caShowConfirmPurchase.cfm?1257191910234& Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
marco1 Geplaatst November 4, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 4, 2009 Weet iemand of ze naar je geboortedatum hebben gevraagd bij het aanmelden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
Releases Geplaatst November 4, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 4, 2009 Stilzwijgend verlengen mag tegenwoordig niet meer. Zie ook de consumentengids. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
marco1 Geplaatst November 4, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 4, 2009 Stilzwijgend verlengen mag tegenwoordig niet meer. Zie ook de consumentengids. Geld dat alleen in NL of heel europa? Weet iemand of ze naar je geboortedatum hebben gevraagd bij het aanmelden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
Releases Geplaatst November 4, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 4, 2009 Tot zover ik weet geld dit alleen in NL, is nog niet Europees toegevoegd aan het wetboek. Ik zie net dat deze wet nog niet geld. Mijn vergissing, zie ook: http://www.allaboutphones.nl/nieuws/3275/Stilzwijgend-verlengen-van-abonnementen-niet-langer-toegestaan.html De wet voorstel is al aangenomen en zal ingevoerd worden op: 1 januari 2010. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Wesley Geplaatst November 6, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 6, 2009 Ik heb een soort gelijk iets gehad met xsnews. Ging ook zo'n proefperiode doen. En toen bleek toch dat ze geld van me bank hadden afgetrokken. Goed... ik moest beter lezen. Maar heb niet eens een mail binnengekregen de proefperiode was afgelopen en doorgingen naar betalen. Oke ik ben de gierigste niet en nam 1 maand xsnews. Had al mijn account gecancelled. Zodat ik niet weer voor een verassing kwam te staan. Kreeg ik een paar dagen geleden een mailtje binnen dat ik nog steeds niet betaald had voor een nieuwe maand :S. Ik een mailtje terug gestuurd dat ik mijn account gecanceld had. Want account recovery werkte niet op mijn mail waarmee ik geregistreerd was. Dus hadden ze me de username en password gelijk gegeven. Daarmee ben ik ingelogd maar kwam als snel een probleem tegen. Ik kon wel inloggen maar ik kon helemaal niks op dat account doen. Elke optie die met je account te maken had kon ik niet in. Want daar moest ik weer m'n username en wachtwoord invullen. Na wat boze mailtjes. Zijn we tot een overeenkomst gekomen dat als ik niet betaal het account ook echt word stopgezet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
marco1 Geplaatst November 6, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 6, 2009 Misschien heb ik geluk. Ik ben minderjarig en mag dus nog geen contract afsluiten. Mijn vader heeft daar een vraag over gestuurd. Nu hebben ze teruggemaild dat ze bewijs wilde. Dat is denk ik best positief. We hebben nu mijnn id insgescand en opgestuurd. Ze hadden al eerder het bedrag afgeschreven maar ik heb het terug laten storten en ze zijn ook geblokkeerd van mijn rekening. Post samenvoeging: november 07, 2009, 15:17:06 pm Het is gelukt Vandaag heeft mijn vader een mailtje terug gehad: Hallo Marco van Well, Hartelijk dank voor uw aanvraag van 06.11.2009: You have notified us that your child subscribed for a contract with us. Of course, the contract will be cancelled without further delay. We will waive any claims related to this contract. When subscribing to our product, your child agreed explicitly the age of consent. Please check with him if he didn’t sign up for any other contract with another provider. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie