annemar1e Geplaatst Oktober 30, 2009 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 30, 2009 Hoi, ik vraag me al een tijdje af of het mogelijk is om gedownloade wii games te spelen zonder chip of ombouwen. Ik weet hoe ik de torrents moet downloaden en branden, maar meer niet ik heb wel iets gelezen over softmod en programmatjes die je moet installeren, iets over homebrew en twilight hacks ofzoiets :-\ de versie is 3.4e zou iemand misschien kunnen uitleggen hoe ik dat moet doen?? alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
Releases Geplaatst Oktober 30, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 30, 2009 Hallo Annemarie, Ik heb even voor je op Google gekeken, hier vind ik onderanderen via de termen: ''Wii soft mod'' Goede resultaten, doormiddel van tutorials word je gelijd door de vrij korte procedure die je moet volgen om Wii spellen en andere homebrew af te spelen. Zie ook: http://www.wiiombouwinfo.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=77 Voor meer resultaten en tutorials zie : http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wii+softmod+tutorial&meta=&aq=f&oq= Succes! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
annemar1e Geplaatst Oktober 30, 2009 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Oktober 30, 2009 whaa wat een giga stapel informatie! pff.. ik zal mijn best doen het te snappen, heb net ontdenkt dat ik een SD kaart heb: het branden is toch anders dan ik dacht, ik las dat je daar het programma ImgBurn voor nodig hebt, dus het kan niet gewoon met Nero? En ik snap dat hele Twilight Hack en Homebrew gebeuren ook niet helemaal, en wat je nou met die SD kaart moet doen :- oohh wat ben ik toch een n00b :redface: Post samenvoeging: oktober 31, 2009, 00:53:29 am er staan nu 5 dingen op mn geformateerde 2G SD kaart: 1 map genaamd 'private' met de Twilight Hack, 1 map genaamd Apps en een boot.dol bestan (van het HomeBrew installatie dinges) en 2 mappen genaamd 'Backup Launcher' en 'DVDxIns' (van een of ander softmod bestanden pakket waarvan die site zij dat ik die nodig had). Mijn probleem is dat ik die Zelda game niet heb (maar wel de hack.. best vreemd) ik heb alles van die wiiombouwinfo.nl gedownload en het op de SD kaart gezegd zoals ze zeiden, mijn vraag is nu: wat moet ik doen?? wat moet ik als eerst installeren?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
arnem10 Geplaatst Oktober 31, 2009 Bijdragen: 113 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/28/08 Status: Offline Actief: Juli 29, 2017 Delen Geplaatst Oktober 31, 2009 lees dit eens! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 113
annemar1e Geplaatst Oktober 31, 2009 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Oktober 31, 2009 nah laat maar, ik wil eigenlijk niet het risico op een kapotte wii lopen. Bedankt voor de moeite in ieder geval O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
leonp Geplaatst November 3, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 3, 2009 je moet gewoon die back up launcher erop zetten maae dat gaat alleen in het spel zelda heel ingewikkeld Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Releases Geplaatst November 3, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 3, 2009 Tegenwoordig heb je daar geen zelda meer voor nodig. Zoek anders is via Google naar Wii Softmod, dan vind je genoeg hier over. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie