Syl31 Geplaatst Oktober 29, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 29, 2009 Hoi, :sos: Ik heb een DS Lite, en heb een kaartje cadeau gekregen voor mijn verjaardag, er stonden al wat spelletjes op enzow, nu ben ik gister gaan kijken voor nieuwe spelletjes erop te zetten, had er een aantal op gezet en kaartje terug in de DS slot 1 gedaan, niks aan de hand,een van de nieuwe spelletjes ff vluchtig geprobeerd, die deed het gewoon. Dus weer kaartje eruit gehaald en weer spelletjes op gezet tot doeldiskette vol was, weer in de DS gedaan en nu krijg ik ineens de melding SYSTEM FILE IS MISSING, terwijl er eerst niks aan de hand was. Ik ben radeloos en baal ontzettend. Als ik me DS nu aanzet krijg ik ook het scherm niet te zien waar de kalender/tijd enzo op staat, krijg gewoon meteen die melding en zwart beeld. Ik heb ook als ik nu het kaartje in me usb steek op de pc, en ga dan naar verwisselbare schijf toe, zie ik alleen een wit vlak en zie ik mijn bestanden/spellen ook niet die op dat kaartje staan, en als ik er dan iets op wil zetten dan zegt hij wel dat me doeldiskette vol is en er geen ruimte meer op is. :'( Moet ik dan dat kleine kaartje gaan formatteren want ik kan ook geen bestanden verwijderen, want ik zie me bestanden niet. Alleen maar een witte achtergrond. :-\ Wat moet ik nu help me AUB dit probleem op te lossen. Kan Iemand me aub antwoorden geven, want wil me kaartje weer werkend krijgen. Hopelijk heeft iemand het antwoord op mijn probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Wesley Geplaatst Oktober 30, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 30, 2009 Volg eerst dit: http://www.ndsadapters.com/ndsa/2009/03/micro-sd-format.html En dan dit: http://www.ndsadapters.com/ndsa/2009/03/firmware-instal.html En dan weer de spelletjes erop zetten. En let op dat je er niet teveel op zet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Syl31 Geplaatst Oktober 30, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 30, 2009 Okeej, bedankt, maar had hem al geformatteerd, nu doet hij het weer dus het topic kan dicht. Toch bedankt voor je reactie. Groetjes Syl31 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Wesley Geplaatst Oktober 30, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 30, 2009 Top dat het weer werkt. Als je weer problemen krijgt stel ze dan gerust . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie