Spring naar bijdragen

Welk programma voor DVD branden?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi, ik ben helemaal nieuw hiero en ik ben verder geen held in dit soort computerdingen. :-\

Hopelijk kan iemand mij helpen met mijn vraag.

Weet iemand een goed en makkelijk programma om een gedownload bestand op DVD te krijgen?

Ik download films uit FTD en eigenlijk ben ik op zoek naar een programaatje die alleen de dvd op film kan zetten zonder allemaal menu's en extra's. Ook zou het handig zijn als het niet teveel van mijn geheugen vraagt.

Alle films zijn trouwens AVI bestanden.

Hopelijk bestaat dit, of kan iemand mij een tip geven?

Alvast bedankt. O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 31
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

als eerste: van harte welkom op dit forum.

je wilt dus een film branden op dvd zonder alle poespas er omheen zoals het menu. menu's en dergelijke extra's kun je verwijderen met het programma dvd shrink (zie google voor een handleiding, op duken kan ik m niet vinden

vraag:

je zegt dat het avi bestanden zijn. In avi bestanden kan geen menu zitten. Avi bestanden is vaak al alleen de hoofdfilm. Als je een menu hebt dan heb je al dvd bestanden (TS) Als je al dvd bestanden hebt dan kun je dit gewoon branden met nero (of iets soortegelijkst)  graag dus iets duidelijker, wat heb je precies :P

je wilt het branden op een dvd. Dan moet je het eerst omzetten naar dvd bestanden (omdat je nu geen dvd bestanden hebt maar avi bestanden) dit kan met het programma convert x to dvd, zie deze handleiding http://www.duken.nl/content/view/429/5/  (wel een serial invoeren anders krijg je een watermerk in je film en dat wil je niet, zie de serials in de comments)

convert x to dvd gaat vervolgens ook automatisch branden. In 2 uurtjes heb je een complete dvd omgezet en gebrand die te kijken is op elke dvd speler

hopelijk gaat het lukken, laat het weten.

lukt het niet, dan hoor ik het graag

lukt het wel, dan hoor ik dat ook graag!! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit

Hoi Sven,

Hartstikke bedankt voor je hulp!

Het is helemaal gelukt, ik heb inmiddels al 2 dvd's gebrand!  O0

Super!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 31

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

haha, mooi sow dat het gelukt is. heeft mn uitleg toch n beetje  geholpen  :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...