patjepat26 Geplaatst Oktober 28, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/28/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 28, 2009 een goede dag ik ben patrick van schajik ik heb een vraag ik heb registry winner plus crack nou is mijn probleem ik heb geen idee hoe ik die crack moet gebruiken en wat ik moet doen heeeellllppp hoop dat iemand me kan helpen hiermee alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
ivo80000 Geplaatst Oktober 28, 2009 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/21/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 28, 2009 Heey Patrick, het is heel makkelijk om een crack in een game te plaatsen. Het moeilijkste gedeelte is eigenlijk om de crack te krijge. Dat heb je dus al, lekker makkelijk! Het eerste wat je doet is de crack bestand(en) selecteren. Vervolgens druk je op kopieren, je gaat naar de hoofdmap van de game, en je drukt op plakken. Als het goed is krijg je nu te zien of je een bestand wilt vervangen, dat doe je. Als het goed is kan je de game nu spelen! Nog steeds problemen? Zet het hier dan even neer, wij proberen naar een oplossing te zoeken! Ivo8000 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Wesley Geplaatst Oktober 28, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 28, 2009 http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17391.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie