tommyboy5 Geplaatst Oktober 28, 2009 Bijdragen: 61 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/08 Status: Offline Actief: Juli 25, 2012 Delen Geplaatst Oktober 28, 2009 Hallo, Ik heb opzoek naar een programma of site waarmee je gratis Nederlandse e-books kunt downloaden? Weet iemand zoon programma/site? Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 61
martijn1 Geplaatst Oktober 28, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Oktober 28, 2009 Bij ftd(klik) kun je e-books instellen, dus dat lijkt me het handigst. Je kan ook sites gebruiken. Zoals : - Twilightnzb - Merlins-portal - nzbrus - the pirate bay Een paarvoorbeelden Btw; de meeste e-books zijn in PDF formaat Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
tommyboy5 Geplaatst Oktober 28, 2009 Bijdragen: 61 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/08 Status: Offline Actief: Juli 25, 2012 Auteur Delen Geplaatst Oktober 28, 2009 Ik zoek meer een programma/site specifiek voor e-books. Een soort van limewire voor e-books. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 61
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie