Gast darkne0n Geplaatst Maart 26, 2006 Delen Geplaatst Maart 26, 2006 jah ik heb al een tijdje geen mirc gebruikt. en ik moet me nu registreren, maar ik kan nog op continue drukken dus doe ik dat maar voor een download. als ik dan zo in het balkje plak en je hoort zeg maar dat doing geluidje, staat er: you must be on a know channel to request a pack\'\'. uhm wtf? wat is er mee aan de hand :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 26, 2006 Delen Geplaatst Maart 26, 2006 niets, je moet gewoon ff een andere bot proberen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast KingMaDDoG Geplaatst Mei 1, 2006 Delen Geplaatst Mei 1, 2006 maar je hoeft je neit te registreren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Mei 1, 2006 Delen Geplaatst Mei 1, 2006 nee dat hoeft niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie