j3tjes Geplaatst Oktober 27, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 27, 2009 Wie o wie kan mij helpen??? Heb al ruim een jaar mijn wii omgebouwd. Nou heb ik de gegevens van mijn sd kaart gekopïeerd en dit op een sd kaart van een vriend van me gezet. Wel eens vaker gedaan nooit problemen gehad. Nu heb ik alle gegevens nog op mijn sd kaart staan maar mijn wii kan het niet meer lezen. Als ik Homebrew opstart dan wordt mijn sd kaart gelezen en vervolgens gebeurd er niets. Als ik naar WII opties ga dan staat er bij sd kaart. Het voorwerp dat zich in de sd-kaartopening bevindt, kan niet worden gebruikt. Ik snap er niets meer van. Please help, was net zover met Mario & Sonic op de winterspelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Huismus Geplaatst November 3, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 3, 2009 Dus als je je kaartje in de wii stopt zegt hij dat o_o Dan heb ik een vervelende mededeling. Mijn BackUp channel deed het ook niet meer dus wilden er een nieuwe opzetten. Stop het SD-kaartje in wii krijg de zelfde melding, toen heb ik gebeld naar nintendo en die zeiden toen dat mijn wii terug moest naar de fabriek. Dus je moet even nintendo bellen en dan als het goed is moet je hem terug sturen en moet je een nieuwe kopen voor 91,- Als je dit doet moet je wel even alle "Illegale" programma's van je Wii afhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
jeromol Geplaatst November 11, 2009 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 11, 2009 dat komt omdat je nieuwe update geinstalleerde en daardoor gaat het niet meer goed werken zelf backups ook niet en je moet dan nieuwe ombouwen laten te doen en update zijn versie 4.2E en ik heb er wel echt geweldig!! het kost voor maar 35 euro voor alles met programma en 2 programma veiligheid voor wii spelen geen problemen en 1 programma voor goede brander om te kopieren maken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
svenholtman Geplaatst November 12, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst November 12, 2009 dat komt omdat je nieuwe update geinstalleerde en daardoor gaat het niet meer goed werken zelf backups ook niet en je moet dan nieuwe ombouwen laten te doen en update zijn versie 4.2E en ik heb er wel echt geweldig!! het kost voor maar 35 euro voor alles met programma en 2 programma veiligheid voor wii spelen geen problemen en 1 programma voor goede brander om te kopieren maken haha gast. ik denk niet dat hier iemand interesse heeft om de wii door jou om te laten bouwen. hoef je dit ook niet zo te promoten in verschillende topics over wii. Ik zie dat je er verstand van hebt, maar denk niet dat mensen een wii door jou om laten bouwen. Puur omdat we je niet kennen. Voor hetzelfde geld woon je aan de andere kant van NL. dan zoeken ze toch iemand anders op:P wel goed dat je wilt helpen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
consolepro.tk Geplaatst December 28, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/26/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 28, 2009 En toch ben ik het met jeromol eens gewoon alles opnieuw instaleren met de nieuwste software. Bij ons http://www.consolepro.tk kan je deze downloaden en bij ons kost het zelfs minder lol Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Huismus Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 29, 2009 Hoezo dat nou weer? Er kan toch meer gewerkt worden met een SD kaartje omdat er steeds een "fout" komt dan kan je ook geen nieuwe software erop zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie