Caitlinn Geplaatst Oktober 27, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/31/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 27, 2009 Hee iedereen! Ik heb net via uTorrent Sims 2 de hele collectie gedownload. Maar ik weet eigenlijk helemaal niks van spellen downloaden. Ik heb een beetje gezocht en ben er dus achter gekomen dat je de spellen uit moet pakken ? (Winrar heb ik al) En ik ben er ook achter gekomen dat je ze dus blijkbaar op cdtjes moet branden? Het zijn namelijk heel veel mappen, dus als ik ze allemaal stuk voor stuk uit moet pakken? Ik weet eigenlijk ook niet goed hoe dat werkt... Ik heb ook al een Alcohol 52% gedownload, maar snapte die uitleg van iemand niet, weet echt niet wat ik er allemaal mee moet doen. Dus als iemand toevallig tijd over heeft en mij uit wil leggen wat ik nou van stap 1 tot en met dat het spel het doet moet doen? Ik heb dus alleen nog heel veel mappen wat dan de Sims 2 + uitbreidingpakketen is. Groetjes Caitlin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
svenholtman Geplaatst Oktober 28, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Oktober 28, 2009 als ik het zo begrijp heb je een hele boel winrar mapjes. als dit zo is dan hoef je alleen maar de eerste map uit te pakken en dan pakt winrar automatisch de volgende allemaal. zie http://www.duken.nl/content/view/68/24/ zelf denk ik dat er dan een .iso bestand uitkomt. Dit iso bestand kun je 'mounten' met het programma demontools. De pc denkt dan dat er een cd in je pc zit maar dit is niet zo. je hoeft dus niets te branden zie http://www.duken.nl/content/view/27/24/ in deze iso zit een zogenaamde setup.exe. hiermee installeer je het spel. waarschijnlijk zit er ook ergens een mapje genaamd 'crack' of 'serial' Serials moet je soms aan het begin van de installatie invoeren. De crack moet je plaatsen als het spel is geinstalleerd in de map C: programfiles : sims2. Je moet de crack dan kopieren en vervangen voor het orginele bestand. Op deze manier heb je geen cd nodig om het spel telkens te kunnen spelen ik hoop dat het zo duidelijk is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
marco1 Geplaatst Oktober 28, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Oktober 28, 2009 Bij de Sims2 krijg je 4cd's. Dus eerst de eerste mounten, en als hij om de tweede vraagt die mounten enz. Je moet geen crack over de Sims2 downloaden. Want volgens mij is er nog steeds geen goede crack, ze zorgen ervoor dat je niet meer kan bouwen. Je moet een uitbreidingspakket zoals bon voyage downloaden en daar een crack overheen zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
kaasbroodje Geplaatst Oktober 28, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Oktober 28, 2009 Zit er bij je download een NFO bestand ??? Als die er bij zit open die dan met kladblok en post de tekst hier Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie