nebel Geplaatst Oktober 27, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 27, 2009 hoi ik gebruik AVI2DVD om een avi naar iso the converteren, daarbij gebruik .srt ondertiteling. het is een keer goed gegaan maar bijna altijd heb ik op de uiteindelijke ISO geen ondertiteling O.o de . srt klopt wel, speel ik de avi af op WMP of VLC is de ondertiteling wel aanwezig heb ik de AVI+.srt naar ISO geconverteerd is de ondertiteling niet aanwezig AVI2DVD geeft geen fouten aan en zegt dat alles goed is iemand enig idee wat ik kan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
svenholtman Geplaatst Oktober 28, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Oktober 28, 2009 mag ik vragen waarom je een avi naar een iso converteerd. ik snap hier namelijk de logica niet van:P ik hoor het graag van je Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
nebel Geplaatst Oktober 28, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 28, 2009 ik als noobie wilde een DVD branden, kheb het gegoogled en kwam hier uit http://www.duken.nl/component/option,com_simpleboard/Itemid,81/func,view/id,2024/catid,10/ ik gebuik dus AVI2DVD,Gspot, en alcohol120% als er een andere manier is om ondertiteling aan .avi toetevoegen en te branden hoop ik het GRAAG te horen ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
marco1 Geplaatst Oktober 28, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Oktober 28, 2009 Ik doe het altijd met convertx2dvd: http://www.duken.nl/content/view/429/5/ Het converteren duurt wel lang, maar als je alvast een leeg dvd'tje erin doet en je komt 2 uurtjes later terug is hij al meteen gebrand;) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
svenholtman Geplaatst Oktober 28, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Oktober 28, 2009 idd de manier van marco is echt de makkelijkse. heb d'r nog nooit problemen mee gehad. zie je pm voor een paar serials. je moet echt een serial invoeren anders heb je een watermekr in je film Post samenvoeging: oktober 28, 2009, 11:09:58 am wou je wat sturen maar mn externe hdd doet t even niet. kijk anders maar op www.serials.ws Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
marco1 Geplaatst Oktober 28, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Oktober 28, 2009 Als je bij de handleiding die ik gelinkt had bij de commentaren kijkt zie je ook serials staan. Heb er laatst nog een van gebruikt. Je moet er wat proberen maar er zit zeker een goede tussen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
svenholtman Geplaatst Oktober 28, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Oktober 28, 2009 hoi ik gebruik AVI2DVD om een avi naar iso the converteren, daarbij gebruik .srt ondertiteling. het is een keer goed gegaan maar bijna altijd heb ik op de uiteindelijke ISO geen ondertiteling O.o de . srt klopt wel, speel ik de avi af op WMP of VLC is de ondertiteling wel aanwezig heb ik de AVI+.srt naar ISO geconverteerd is de ondertiteling niet aanwezig AVI2DVD geeft geen fouten aan en zegt dat alles goed is iemand enig idee wat ik kan doen? haha keek net is even naar die link van je. Het was zelf ook een newbie die die post had geplaatst over avi2dvd. dat topic was nog uit 2005:P had marco zn link nog niet gezien maar dat gaat helemaal werken hoor nebel komt goed en anders horen we het wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
nebel Geplaatst Oktober 28, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 28, 2009 \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/ houston we have lift off thnx voor de hulp, het werkt geweldig veeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan avi2dvd..binnen een uur gevonverteerd en gebrand MET ondertiteling ipv minstens 4 uur ZONDER ondertiteling Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Wesley Geplaatst Oktober 28, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 28, 2009 Super dat het werkt als je nog meer vragen heb stel ze dan gerust. :slot: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie