Gast Jelmobelmo Geplaatst Maart 26, 2006 Delen Geplaatst Maart 26, 2006 Geachte helpers, Ik heb laatst m\'n pc ge-upgraded naar Win XP. Nu doen mijn luidsprekers het helemaal niet meer als ik een liedje wil afspelen zegt die dat ik in me pc geen luidsprekers heb zitten.nu kan ik geen muziek meer luisteren hoe kan ik dit oplossen ,>?>>?>?>? MVG, Jelmobelmo http://img118.imageshack.us/my.php?image=naamloos7el.png [img size=320]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/naamloos7el.png edit : 1 topic is genoeg hoor, ik heb de andere verwijderd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 26, 2006 Delen Geplaatst Maart 26, 2006 installeer je drivers van je geluid eens opnieuw Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Jelmobelmo Geplaatst Maart 26, 2006 Delen Geplaatst Maart 26, 2006 Hoe doe ik dit? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 26, 2006 Delen Geplaatst Maart 26, 2006 klik eens rechtermuis knop op deze computer en keis dan voor eigenschappen klik dan op t tabblad hardware en vervolgens kies je voor aparaatbeheer staat daar iets tussen met een geel vraagteken of uitroepteken ? zoja klik daar rechtermuis knop op en kies stuurprogramma bijwerken. zonodig cd erin met de drivers en daar naartoe verwijzen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 26, 2006 Delen Geplaatst Maart 26, 2006 of check natuurlijk even www.driverguide.com, overzichtelijk en gericht zoeken naar je drivers!! Engels of www.driver.nl (Nederlands) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 ja maar als je niet waar je naar op zoek moet dan word het moeilijk welke type enz enz inlog voor driverguide.com USER NAME is: driver2 PASSWORD is: all Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Jelmobelmo Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 Bedankt !! Ik kreeg me al niet ingeschreven jezus zeg.......kan ik het wel vertrouwen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 als het niet te vertrouwen wat zouden ze het niet geven. ......als je de dingen niet vertrouwd die geantwoord worden kan je beter geen vragen stellen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 staan je boxen wel ingesteld Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 haha zit t stekkertje wel in de groene aansluiting tja je weet maar nooit :pinch: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 een poosje terug had ik ook zoiets, m\'n luidsprekers deden het ineens niet meer, later kwam ik erachter dat het een fout was in kernel32.dll dan kun je eigenlijk alleen je computer nog maar formateren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 misschien zit je geluidskaart los :laugh: k zou eerst met,, koptelefoon controleren, dan weet je, dat het aan je pc ligt, of aan je boxen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 Hoort dit onderwerp niet meer bij Hardware ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 ligt eraan,, (wat er niet doet) maar het hoort zeker niet in; nieuwe leden maar mischien dat die kerel van; nieuwe leden,, als nieuwe leden moet k hier mij vragen stellen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 tsjaa, kan hem nog niet verplaatsen, komt door een bug Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Jelmobelmo Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 Hoe moet ik mijn boxxen instellen? Want volgens mij zijn ze niet ingesteld want een vriend van me heeft rechts onderin van die luidsprekertjes en ik niet! Oja PS: sorry wswas ff vergeten om hem in hardware te zetten mijn excuses hiervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 start--->programma------>bureau accesoires------->entertaiment----->volumeregeling Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 kerel check dan eerst met een koptelefoon of je geluid het uberhaupt doet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Jelmobelmo Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 Als ik doe wat Duszzz zeg komt er dit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 uh wat ik zie nix :pinch: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Jelmobelmo Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 Dit is hem, http://img134.imageshack.us/my.php?image=naamloos2tn.png Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 nou doe wat er in die melding weer geven word, ga dus naar configuratie scherm en voeg je geluids kaart bij hardware toe. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Jelmobelmo Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 dit d0e ik en er k0mt : http://img148.imageshack.us/my.php?image=naamloos35uw.png Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 kan je niet de driver van de site van je geluidskaart afhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 20, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 20, 2006 Dat is kicken... dat verplaatsen werkt echt heel mooi! Lekker gedaan eagle! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie