Gast jokejansenvandijk Geplaatst Maart 25, 2006 Delen Geplaatst Maart 25, 2006 Ik heb met TMPGEnc een film gemaakt en die staan in mijn bestand op de harde schijf maar hoe kan ik hem nu het snels branden op een dvd? En hoe kan het dat de film soms zo stottert op de tv? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 26, 2006 Delen Geplaatst Maart 26, 2006 dat stotterend beeld is een minpuntje van TMPGenc, volgende keer ConvertXto DVD gebruiken, duurt iets langer maar je houdt je kwaliteit tenminste wel!! Branden met Nero7?? op zo\'n rond ding??? Haastige spoed is zelden goed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 divxtodvd is ook vet!,, geen minpunten tot nu toe opgemerkt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie