Gast domi1990 Geplaatst Oktober 25, 2009 Delen Geplaatst Oktober 25, 2009 Hallo iedereen, Ik heb een vraagje: Ik brand sinds kort dvd's en ik gebruik het programma convertx om ze te converteren en daarna te branden, de eerste dvd's (stuk of 20) zijn goed gegaan, nu willen de laatste 4 die ik gebrand heb opeens niet meer afspelen in de dvdspeler? Ook de pc niet, als ik de map open staat er niks in, terwijl je aan het schijfje kan zien dat hij gebrand is. Ook geen foutmeldingen na het branden, hij geeft aan: "Branden gelukt". Alles is exact hetzelfde, de extensies de schijfjes alles. Hoe kan dit? En hoe los ik dit op? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie