Huismus Geplaatst Oktober 25, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 25, 2009 Hooi, Ik heb een klein probleempje, het gaat om het volgende: als ik shift gebruik en dan een teken wil die boven de cijfers staan bijvoorbeeld en krijg ik een heel ander tekentje bijvoorbeeld als ik een uitroep teken wil krijg ik een heel ander teken te zien. Als ik dit wil voorkomen moet ik op shift + crtl drukken maar ik heb geen zin om dat steeds intedrukken ik weet namelijk dat je het kan uitschakelen omdat het eerst was op mijn laptop maar omdat ik hem op de farbieks instellingen heb terug gezegt is het niet meer zo. Hoe kan ik dit uit zetten? Ik heb Vista. Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
Erwin. Geplaatst Oktober 25, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Oktober 25, 2009 Rechts onderin beeld naast de tijd heb je een toetsenbord icoontje. Als je daar op klik kun je de taal instellen van je toetsenbord, deze hoort standaard op verenigde staten te staan waarschijnlijk staat die nu op engels. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Huismus Geplaatst Oktober 25, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Oktober 25, 2009 Dankjewel ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
Erwin. Geplaatst Oktober 25, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Oktober 25, 2009 graag gedaan ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie