Spring naar bijdragen

Driver software R51

Jamie.T

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hallo mensen. Ik heb Windows 7 op mijn laptop gezet. Daarbij heb ik de harde schijf helemaal leeg gehaald tijdens de installatie. Ik mis alleen wat drivers. Ik mis de:

- Multimedia-audiocontroller

- Netwerkcontroller

- Onbekend aparaat

- Onbekend aparaat

- Videocontroller

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Op de IBM site staan alleen de drivers voor Vista en XP.

Ik ga het zo proberen om de netwerkcontroller voor Vista te gebruiken. Kijken of dat werkt.

Als iemand anders nog een oplossing weet. Graag.

Ik heb Everest erop staan.

Jamie :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 357
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Jep, gewoon proberen de Vista drivers te installeren, eventueel met de compabiliteit op Vista.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hmm.. Hij melde wel iets toen ik de netwerkcontroller driver had geinstalleerd. Maar ik heb nog steeds een uitroepteken voor netwerkcontroller staan en internet doet het ook niet. Die driver is een exe file. Ik heb gewoon dubbelklik gedaan. Of moet ik rechtermuisknop op netwerk controller en dan stuurprogramma's bijwerken doen? Dit is de site met de driver's: http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/MIGR-55029.html#audio

Welke moet ik precies hebben voor mijn problemen?

Hartstikke bedankt voor de reactie ;).

Post samenvoeging: oktober 25, 2009, 12:37:28 pm

Ik heb de driver software van de netwerkcontroller van het besturingssysteem vista gedownload, maar als ik die installeer op de computer, en dan via stuurprogramma bijwerken de map DRIVERS met daarin ETHERNET selecteer, krijg ik deze foutmelding (screenshot in bijlage gedaan). Ik weet nu ook niet wat ik moet doen. Wat ook raar is, is dat er op de computer normaal een soort van basis software van IBM opstaat. Die staat er nu ook niet op. Weet iemand waar ik die kan downloaden?

Groetjes Jamie :peace:

Post samenvoeging: oktober 25, 2009, 18:29:48 pm

werkt zoiets als driver detective eigenlijk?

jamie :peace:

Post samenvoeging: oktober 26, 2009, 17:17:44 pm

Het is gelukt. De draadloze netwerkcontroller deed het niet, maar ik heb gewoon de internet kabel erin gestopt en toen kon hij zelf naar de drivers zoeken.

Alsnog bedankt iedereen.

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 357

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...