Spring naar bijdragen

wdtv doet het niet

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

ik wou net me wdtv uitproberen die ik van de week bij bol.com hem gekocht maar als ik hem aansluit op de tv krijg ik alleen een blauw scherm met de tekst: geen signaal. ik heb het geprobeerd met een scart kabel en hdmi kabel er branden 2 lampjes van me wdtv die van power en usb aansluiting de tv is van het merk acer

in de handleiding op internet zag ik dit staan: Installatievereisten, Benodigd voor ondersteuning door Media Library (mediabibliotheek) — 1% van de totale opslagcapaciteit. wat houd dat in ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

Ik weet niet wat precies je probleem is, maar ik raad je aan om in ieder geval binnen 7 dagen dit te melden bij Bol.com.

Ik heb vorige week een WD HD TV mediaplayer binnengekregen (niet via Bol.com, maar wel via een internetwinkel). Aansluitingen met tulpstekkers werkte prima, maar de aansluiting met HDMI werd niet herkend. Dat heb ik de dag dat ik het apparaat kreeg zo gelaten en ben op de 8e dag verder gegaan met het uitzoeken en heb dit ook op dat moment meteen gemeld. Helaas, te laat, nu krijg ik waarschijnlijk een refurbished apparaat terug in plaats van een compleet nieuwe. Dus wat je ook doet, niet te lang wachten met melden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 314

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

het probleem is opgelost na veel gekloot.  ik had de hdmi kabel omgedraaid en opeens werkte het gewoon  :-[ de aansluiting die eerst in me wdtv zat stopte ik in de tv en de aansluiting die in de tv zat in me wdtv en opeens had ik beeld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...