Spring naar bijdragen

Hoe kan ik nu nds spellen downloaden

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bedankt voor alle info, ben al druk met spelletjes op mijn ds aan het zetten.

Maar nu krijg ik ook met het spel prof layton en de doos van pandorra te zien dat de gegevens niet

kan laden en dat ik m opnieuw moet opstarten.

Heb m uitgepakt met winzip en ook met winrar maar werkt nog niet.

Weet iemand hoe dit kan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  314
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

Van welke website heb je 'm afgehaald? De mijne komt van Romulation en die werkt prima... Misschien dat het aan de versie ligt... Schijnt bij Mario en Sonic en de Winterspelen ook zo te zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 314

• Bijdragen:  7
  • Actief:  Nooit

hallo allemaal.ik ben nu bezig met downloaden.ik krijg het rar bestand binnen en dan pak ik hem uit.gaat ook goed.en dan als alles uit gepakt is.zet ik hem op mn kaartje r4.en dan krijg ik in de ds scherm te zien put loader xxx file into te sd card. en ik krijg ook te zien dat het bestand onherkenbaar of beschadigd is.wat nu.help mn zoon heeft een ds maar kandus niet spellen.en ik heb zo,n fijne kennis die gratis spellen erop zet en nu wil hij mij dus niet vertellen hoe het allemaal werkt.dus hoop dat jullie me kunnen helpen.groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7

• Bijdragen:  314
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

Het is misschien handig om het spel te noemen en waar je het vandaan hebt (eventueel in een eigen nieuw topic, maar dat is aan de moderators)... Bij een aantal spellen is namelijk bekend dat sommige versies problemen geven (bijvoorbeeld Mario en Sonic en de Olympische Winterspelen). Voor dat spel zijn hier op de site andere websites gegeven waar werkende spellen te vinden zouden zijn (heb ik zelf voor eerder genoemd spel nog niet kunnen uitproberen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 314

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...