Gast Grandad Geplaatst Maart 25, 2006 Delen Geplaatst Maart 25, 2006 als ik download met Newsbin Pro zet hij alle bestanden in de door mij gekozen map ook als ik 2 verschilende downloads heb komen die dus in de zelfde map en staan allemaal door elkaar mijn vraag is of het mogenlijk is iets in te stellen dat alle downloads in aparte mappen komen zoiets als in grabit die maakt zelf voor elke download een aparte map aan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast MightyMarco Geplaatst Maart 25, 2006 Delen Geplaatst Maart 25, 2006 Nee, dat is bij Newsbin Pro helaas niet mogelijk ... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Grandad Geplaatst Maart 26, 2006 Delen Geplaatst Maart 26, 2006 Jammer maar bedankt voor het antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie