Joey smit Geplaatst Oktober 23, 2009 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 23, 2009 Hallo mede duken forumleden, Ik ben toevallig lid van de site lockerz. sommige zullen ongetwijfeld weten wat voor site dat is ??? ik zal het even uitleggen. Het is een site waarbij je beloont wordt voor wat je doet op hun site. zij proberen mensen te trekken en geven je punten door wat je doen op hun site. en die punten ( PTZ ) kun je inwisselen voor bijvoorbeeld games, ipod's, iphone hoesjes, ipod docks, concert tickets, en bedenk het maar. de site is invite only dus je kan niet zomaar even op die website gaan en sign up klikken. je moet uitgenodigt worden door een member ( mij ). Verder hoef je geen informatie van bijvoorbeeld je bankrekening etc, in te vullen. alleen adres waar het bezorgt moet worden. Het is niet moeilijk om punten te krijgen. Elke iemand die je invite daar krijg je 2 punten voor. Als je lid word moet je een spelletje doen en alle puntjes pakken , dus meestal heb je al een start van rond de 30 punten. Daarnaast bij elke daily staan polls waarop je kan reageren en waarbij je 2-10 punten per keer krijgt ( ligt eraan wat voor poll ). Elke dag dat je inlogt krijg je ook nog is 2 punten. dus als je maar 5 minuten per dag op die site bent heb je al 4-12 punten! een complete nintendo wii is maar 250 punten! u krijgt nooit spam mails van deze website. Het is een compleet nieuwe organisatie. dus als u het niet bevalt kunt u ook gewoon nooit meer daarheen gaan. U zult namenlijk verder geen mailtjes van hun ontvangen. Ik vind het wel een mooie site. Daarom dacht ik dat ik het hier wel kan introduceren en mensen die hier interesse voor hebben een invite te sturen. mocht u interesse hebben kunt u mij een mail sturen op **** je kan natuurlijk ook uw email als reactie op dit topic neerzetten maar vanwege de privacy van uw email adres lijkt een pm mij beter :-\ Groeten, Joey! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
svenholtman Geplaatst Oktober 23, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Oktober 23, 2009 naar mijn weten is hier al een topic over. deze hebben ze denk ik niet voor niets op slot gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Releases Geplaatst Oktober 23, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 23, 2009 Hier is al een topic over geweest wat best lekker liep, maar het kwam er op neer dat iedereen elkaar invites ging aanbieden en het overspoelde het forum. Zijn we hier niet van gediend dus lijkt me verstandig dat hier ook een slotje voor komt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Joey smit Geplaatst Oktober 23, 2009 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 23, 2009 oke, mijn excuses voor het ongemak. Het was eigenlijk alleen de bedoeling om het te introduceren maar de reden waarom snap ik. Dit forum is natuurlijk niet gericht op dit soort dingen. Nogmaals excuses. Groeten, joey Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Robin Geplaatst Oktober 23, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 23, 2009 Sorry maar we hebben hier eerder problemen mee gehad dus we doen 'm op slot. 't past niet echt bij dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie