Spring naar bijdragen

[gezocht] ik zoek een xbox 360

egry12

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  79
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als jij nou niet gaat oppassen met je kansloze nergens op slaande reacties zullen er stappen worden ondernomen...

[A]Egry12,

Kijk is op http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=89

Hier bieden veel mensen hun xbox 2e hands aan.

sorry voor me lange tijd afwezigheid maar was heel erg druk en ben een week ziek geweest. Robin bedankt voor je hulp, want aan zo''n reactie heb ik wat BTW vaak is het op martkplaats of verweg of ze reaferen niet op hun e-mail dus ik weet niet of die nog te koop is. al bij al bedankt! O0 maar ik had ook niks anders verwacht van zo''n top site!! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 79
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Laatste tijd komen er veel 2de hands xbox'en op marktplaats die voor heel goedkoop gaan. Er is wel 1 nadeel ze zijn meestal allemaal gebanned. Maar als Xbox Live voor jou geen vereiste is kan je ze gewoon kopen. En dan is hij ook nog is omgebouwd scheelt ook weer 30 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...