Spring naar bijdragen

bescherming en hoe moet het gebruiken van cs cheats

gkeeee

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  32
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Even om het duidelijk te maken. Het is heel makkelijk om verbannen te worden bij Ciunter Strike en zoiezo alle online computer games. Iemand maakt één keer een screen van je terwijl je bezig bent met cheaten en je wordt verbannen. Zonde van je geld...

Geef dan het goede voorbeeld aan de rest om juist niet te cheaten! Je verziekt het hele online gedeelte ermee. Kijk, als je een server huurt , een pass erop zet en met een vriend voor de gein gaat cheaten, oke. Dat kan nog wel. Nogmaals: verziek het niet voor de anderen!

Ivo8000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 32
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ja maar er zijn toch mensen die het weer gaan verneuken met die cheats dan het je niet veel keus

ik snap de idee wel maar zou als ik jou was spelen in een andere server ofzo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3
  • 473

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je wil cheaten doe het dan in een non-pb server, of in dit geval een server die geen VAC heeft ingeschakeld. Voor zover ik weet zijn alle steam-games beschermd tegen cheaten met VAC. Met MW2 gaat hetzelfde gebeuren denk ik. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...