Spring naar bijdragen

Gadgetdude

Gadgetdude

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  37

Hallo, even mezelf voorstellen. Mijn naam is Rolf Babijn en ik ben 22 jaar. Ik heb een eigen bedrijf genaamd iKnowMedia waar ik voornamelijk websites programmeer met Flash en PHP. Daarnaast doen we ook nog veel met 3D animaties. In mijn vrije tijd ben ik freelance acteur en werk onder andere voor Walibi World tijdens Halloween op stelten of dit jaar bij de intocht van Sinterklaas en dergelijke evenementen. Ik doe veel aan sport en sta met Dance Dance Revolution/In The Groove op de 54ste plaats in de wereld en treedt daar ook soms mee op op beurzen of TV programma's.

Mijn bijnaam is Gadgetdude, omdat gadgets een grote hobbie zijn van mij. Heb ook nog een tijdje in de Gadgetfun Store in Utrecht gewerkt. Op dit moment gebeurd er niet veel op mijn persoonlijke website. Het wordt een Fullscreen Flash website en ben ook bezig met een blog. Alleen nog geen inspiratie gehad voor een eerste post.

Ik ben een geboren netwerker en ben altijd op zoek naar professionals waarmee ik een raakvlak heb. Graag zou ik dan een keer rond de tafel zitten om te kijken of we elkaar kunnen ondersteunen op sommige gebieden. Stuur dan een PM of neem contact met me op via mijn website http://www.iknowmedia.nl.

Groet,

Rolf Babijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Hoi Gadgetdude,

allereerst welkom hier.

Bij het lezen van je welkomst post krijg ik een beetje een reclame idee ;)

Maar als ik een beetje door de regels heen lees begrijp ik dat je ook een beetje op zoek ben naar mensen om kennis mee te delen en eventueel projecten mee te doen.

Voor een website wereldje is dit eigenlijk wel het verkeerde forum naar mijn weten zijn er hooguit 5 mensen hier op het forum die iets doen met webdesign, waaronder ikzelf.

Toch hopen wij je meer kennis bij te kunnen brengen over het leren downloaden voor zover je er nog niet bekend mee ben :) en wellicht kun jij onze leden ondersteunen met webdesign vraagjes.

Heb je websites even bekeken, zien er erg netjes uit mooi in flash, je blog vind ik zeer netjes!

Indien je die layout nog eens kwijt wil ;)

Maar genoeg hierover :) dit is een welkomst topic, indien je hier over verder wil discussiëren kun je een topic openen in het internet board van dit forum.

Impy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  2
  • Leeftijd:  37

Dankjewel voor je warme welkom. En ik ben ook niet opzoek naar klanten hier, hoogstens mijn netwerk uitbereiden. ;) Maar als mensen vragen mochten hebben, weten ze ten minste iets over mijn achtergrond en waar ik me in het dagelijks leven mee bezig hou. Mijn werk is eigenlijk gewoon een uit de hand gelopen hobbie.

En misschien kan ik hier niet ondersteunen in webdesign, maar er zou misschien wel iemand rondlopen die zelf een tracker wil starten met behulp van een forum of blog, dan help ik graag.

Het blog wat ik online heb staan gebruikt de gratis Wordpress engine en ook een gratis te downloaden thema die ik zelf er mooi vind genaamd Elegant Grunge 1.0.1 by Michael Tyson. Andere vette thema's zijn Fusion 1.3 by digitalnature.ro en iNove 1.2.2 by mg12. Erg strakke designs en laat me weten wanneer je blog online is. ;)

Ik ben op het forum, omdat ik moeilijk HD-film torrents kan vinden. Ik ken niemand die me een invite wil sturen voor de goede/snelle sites, dus hoop hier wat hulp mee te krijgen, anders ga ik eens aan Nieuwsgroepen beginnen.

Edit: Typo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Een blog heb ik zo online staan dat is geen probleem, probleem zal meer zijn dat ik er niets mee ga doen.

Ik ben niet echt iemand die elke dag een stukje tekst schrijf voor me blog enz, en dan nog is het maar de vraag wie het wil lezen :).

Aan een invite voor hd torrents kan ik je niet helpen, nieuwsgroepen zijn echt geweldig daarentegen.

Op deze site is een handleiding te vinden van hoe je gratis kan downloaden met nieuwsgroepen, mocht dit niet lukken kun je altijd in dat topic je vragen kwijt of even verder zoeken op deze naar gratis trial voor newsservers. Er zijn er een aantal die bv 5 dagen probeer versie hebben van newsservers.

Overigens wel mooi dat je van je hobby je werk heb kunnen maken :)

Dat kunnen niet veel mensen zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Je site ziet er mooi uit. Ik wil je ook even verwelkomen als nieuw lid. Je lijkt me een goede peer dus blijf even hangen. Dat maakt het weer gezelliger, en wie weet kunnen we elkaar eens helpen in de grote wereld der van alles.

Maar freelance acteur, toevallig had ik van de week bij walibi gekeken i.v.m. halloween. Jij bent dus 1 van de acteurs die als "engerd" speelt? Lijkt me echt geweldig om te doen :)

:welkom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  4307
  • Leeftijd:  32

Huur hem in Duken! Mischien kan hij een mooi intro maken voor de duken.nl filmpjes. Soort intro zoals Nvidia heeft.

En welkom GadgetDude. Het is een super mooie site hij heeft alleen wat moeite met een langzame computer/internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...