kathy125 Geplaatst Oktober 19, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 19, 2009 Ik ben wel verbindbaar op diverse sites maar als ik iets wil downloaden lukt dit niet. Ik gebruik utorrent 1.8.1. en ik ben 2 programmatjes aan het downloaden en er zijn genoeg delers maar via mijn utorrent kom er niets binnen. Het programma utorrent heb ik altijd gebruikt en dat werkte prima. Maar nu sinds vrijdag 16-10 doet deze niets meer. Wat kan ik doen??? Ik heb utorrent al eens verwijderd (zondag) en opnieuw op de pc gezet maar dat heeft niet gewerkt. WIE KAN MIJ HELPEN???? GROETJES kathy125 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie