23Colossus Geplaatst Oktober 19, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 19, 2009 Hoi mensen, ben nieuw hier en ik kick meteen af met een old-skool gerelateerd vraagje. Zit momenteel ff in zon fase waarin ik die oude games van de zogenaamde good old days aan t checken ben, lol denk aan age of kings,abes oddysee,commandos,red alert, en kwam gisteren dus aan een linkje voor Resident Evil 1 voor de PC, nou ff snel gedownload dus en het was een .iso-bestandje, dus ik probeer dat ding the mounten om te installen,maar dan geeft tie het volgende aan: ---This only runs on windows 95--- kan het hele geval dus niet installen? ik run mijn laptop op windows vista. weet iemand hoe ik dit kan omzeilen? patch zoektochten lukken niet echt tot dusver,maar hoorde van iemand dat je vista gewoon kunt laten acten alsof t win95 is zodat je dat spel toch kan installen, weet iemand hoe of wat? alvast bedankt voor degene die me helpt terug te springen in de wondere wereld van de nostalgie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Wesley Geplaatst Oktober 19, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 19, 2009 Als je toch veel oude games gaat spelen. Kan je net zo goed even Virtual PC downloaden van Microsoft. Dan installeer je daar 95 op ben je gelijk af van dat gezeik dat je 95 nodig hebt. En volgens mij gebruikt het niet super veel ruimte. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie