Spring naar bijdragen

Probleem met sommige nieuwe NDS-spellen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Na het downloaden, uitpakken (winrar) en overzetten van NDS-spellen op het kaartje werkt en het nieuwe spel niet, maar ook de al bestaande NDS-spellen doen het dan niet meer. Omdat we een backup van het kaartje hebben kunnen we e.e.a. weer terugzetten. Na wat zoekwerk zit de fout, volgens mij, in de skin-directory onder de TTMenu-directory. Alleen zie ik in deze directory geen bestanden die recent zijn aangepast. Alleen de datum van de directory zelf is aangepast. Volgens mij is er ook geen sprake van hidden-files. Het terugplaatsen van de skin-directory zorgt ervoor dat de al bestaande spellen het weer doen.

Vandaag met 3 NDS-spellen geen problemen: nrs. 4233, 4246 en 4253. Met 3 spellen treden de bovenstaande problemen wel op: nrs. 4220, 4234 en 4268.

Heeft iemand enig idee en zie ik soms iets simpels over het hoofd?

Met vriendelijke groet,

André

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

ik heb ook een probleem met ds games dat is als ik een spel uitpak met winrar zegt het programma dat er een fout in zit dit zijn ze :

Onverwacht einde van archief 

nds is beschadigd

weet iemand hoe ik dit moet oplossen graag snel een reactie

al fast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  1091
  • Waardering:   7
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hebben jullie toevallig net de firmware van jullie DS geüpdatet ? Want nintendo heeft nieuwe software gemaakt die de flashkaart tegengaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1.1k
  • 2

Hebben jullie toevallig net de firmware van jullie DS geüpdatet ? Want nintendo heeft nieuwe software gemaakt die de flashkaart tegengaat.

Beste Schaapje,

Dank voor je reactie en meedenken. Ik ben zelf niet op de hoogte van nieuwe firmware en zit er ook niet zo in. Ik heb in ieder geval niet bewust nieuwe firmware geladen. Hoe kom ik erachter welke firmware-versie ik heb en met welke firmware-versie kan ik de genoemde spellen wel succesvol starten? Ik hoop dat je me verder kunt helpen. Alvast bedankt. Vooral namens een kleine vent van 6 (bijna 7 hoor).

André

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...