headsh0t Geplaatst November 5, 2009 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 5, 2009 Tom, heb je misschien nog nieuws? Ik vind het alleen wel gek dat mijn computer niet vastloopt tijdens een GPU stress programma. Hij loopt ook vast bij spellen zoals CoD2 (die dus minder van je pc vragen). Het is een vreemde zaak. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Tom Geplaatst November 5, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 5, 2009 RMA gestuurd, videokaart was kapot inderdaad. Nieuwe gekregen, zelfde probleem. Ik heb trouwens geen idee waar jouw probleem aan zou kunnen liggen. Ik zou een topic aanmaken op Gathering of Tweakers en daar even vragen wat er aan de hand zou kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
headsh0t Geplaatst November 6, 2009 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst November 6, 2009 Damn das balen. Ik kijk nog wel even rond @ google, als iemand nog iets weet meld het dan even. Bvd. Gr. headsh0t. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie