los-cuentos Geplaatst Oktober 17, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 17, 2009 ik heb net 100 dvds gekocht van verbatim voor Wii games te branden, ikzelf heb een PIONEER Blu Ray writer in mijn laptop zitten. Maar als ik mijn write speed op 2X zet of 2.4X luistert hij niet. Hij brand nu weer voor de 2de keer aan 8X.4 Ik heb ook al gekeken in de instellingen en max wite speed op 2X gezet maar niets helpt. Met andere dvd's ging dit wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie