Spring naar bijdragen

unable to connect to binaries.news.hetnet.nl WAT DOE IK FOUT?

Gast Nens

Aanbevolen reactie

Heej hallo,

even een vraagje van een verse nieuwsgroepen gebruiker...

Ik heb gisteravond vanalles geïnstalleerd maar downloaden lukt niet  >:(

Ik zit bij hetnet dus heb binaries.news.hetnet.nl ingesteld als nieuwsgroepserver.

Verder de veel gequote grabit handleiding gevolgd, keurig diverse instellingen overgenomen, in binsearch.info een bestand gevonden en nzb op mn bureaublad gezet, importeren lukt, maar downloaden lukt niet?!

Melding in batch: unable to connect to binaries.news.etc en; your host connection limit reached.

Dus...  ???

Geen idee of ik nog ergens een account bij de nieuwsgroep aan moet maken en of daar een limiet op zit; maar die kan toch niet al meteen zijn opgebruikt?? Al zoekend op dit forum las ik ook dat hetnet nieuwsgroep eruit gaat, zou dat het zijn?-maar dat wordt ook weer even hard tegengesproken?!

Zie ik iets simpels over het hoofd??

Wie helpt deze groene nieuwsgroep gebruiker??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...