Spring naar bijdragen

Nieuwe router

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

He,

Ik ben van plan een nieuwe router te kopen.

Ik werk nu met een Dlink DIR 635 maar gaat immers traag met die router als ik game etc.

Ik heb nochtans 25mb/s down (hoogste in belgië) en 1mb/s up!

Ik heb inder tijd al wat problemen gehad met de router dus heb ik er nog een ADSL router/ acces point bijgekocht van Belkin, ze zijn beide N technologie maar is nog niet zoals het hoort dus ben ik op zoek naar een nieuwe router.

Ik heb een Windows Home Server pc dus wil ik goede snelheid voor te streamen etc.

Verder liefst niet te ingewikkeld voor instellingen zoals poorten openzetten want bij deze nu lukt het me niet, al veel problemen mee gehda.

Ik wil dus ene goede router die naar behoren werkt zonder problemen of toch heel weinig.

Mijn budget is circa €100

Liefst minder maar als het een echte goede is kan het door de beugel

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 1.3k
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...