granny6 Geplaatst Oktober 15, 2009 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 15, 2009 ik heb een vraag als ik een game download waar ik winrar mee moet gebruiken lukt het me niet om dat te doen. ik zal even zeggen hoe ik het doet. als een game uit 3 of meer download delen bestaat download ik eerst deel een daarna deel twee en dan deel drie als deel een klaar is breng ik die onder op mijn desktop dan de volgende delen enz. maar moet ik nu met downloaden op open of op save drukken ik neem altijd open dus als ik deel een heb gedownload zie ik staan dat het pakket niet compleet is dat klop want deel 2+3 moet ik nog dowloaden moet ik dan eerst deel een uitpakken of niet of wachten tot ik alle delen heb. staat misschien wat ingewikkeld maar ik kan het niet anders omschrijven. met vriendelijke groet granny6 :'( :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
svenholtman Geplaatst Oktober 15, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Oktober 15, 2009 je moet ALTIJD opslaan. als je opslaat is er niets aan de hand. eerst moeten alle rar's gedownload zijn voordat je kunt uitpakken. Hij pakt dan alle rar's automatisch. Anders geeft hij een error omdat hij de overige delen niet kan vinden. Post Merge: oktober 15, 2009, 21:55:07 pm ow wacht. ik dacht t ff verkeerd. Je slaat de rar wel allemaal op maar dan doe je de rar openen?. als dat het geval is doe je het volgende: - rechtermuisknop op het eerste deel en dan bestanden uitpakken. hij zoekt dan automatisch deel 2 en 3 op Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
granny6 Geplaatst Oktober 17, 2009 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 17, 2009 bedankt ben nu even niets aan het downloaden met rar maar zodra ik dat doet hoor je van me of het is gelukt O0 granny6 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie