Spring naar bijdragen

Smal beeld na branden

joakiem

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bij deze een vraagje..

Ik ben al een paar dagen actief bezig films te branden op dvd, maar de laatste 2 films die ik op dvd heb gebrand hebben een enorm smal beeld, dit bedoel ik horizontaal, dus dat er boven en onder het beeld een enorme groot stuk zwart zit, slechts zo'n 1/3e 1/4e van het beeld is film:S

Hoe komt dit? Ik heb toch niks anders gedaan met instellingen van convertxtodvd of iets, het is gewoon van het een op andere moment, misschien ligt het wel net aan die 2 films, maar is er een manier hoe ik dit op kan lossen? Op de computer (BSplayer, Windows media player, the filmmachine) geeft hij namelijk wel gewoon vol beeld.

Hoop dat iemand me hierbij kan helpen, iedergeval vast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...