Spring naar bijdragen

Re: Hoe bekend ben jij op Duken.nl?

Robbert

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Tommigun een 5.5, omdat je over veel dingen de leiding wilt/probeert te hebben zoals in het magazine. Ik word er soms niet goed van, dat is eigenlijk ook de reden waarom ik niet meer mee doe, jij hebt het verziekt. Zonder gekheid.

Uhum... Eerst zei je dat je ging stoppen, omdat er te weinig mensen naar keken. En er moet toch iemand de leiding hebben? Anders komt er niets van. Alleen gooien we het nu over een andere boeg, we willen het hier namelijk nog professioneler en gezelliger maken. Maar dit kost alleen wel even tijd.

Verder wordt er nog binnenkort een nieuwsartikel op DukeN.NL geplaatst, voor een oproep. Dus zoals je kan zien, zijn we er nog druk mee bezig.

Maar het uiteindelijke resultaat zal dan ook mooi worden.

Mijn excuses dan ook als het misschien zeikerig overkwam, maar er moet toch iets ondernomen worden.

P.S. En waar wil ik dan ook de leiding inhebben, naast het Magazine? Volgens mij nergens. Op DukeN.NL ook niet, waar anders wel? Ik ben erg benieuwd.

Laten we nu dan maar on-topic gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...