Gast Frans Goosens Geplaatst Oktober 12, 2009 Delen Geplaatst Oktober 12, 2009 Heb u problemen met srt files, dan kan ik u helpen. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb zelf een srt file bewerking programma gemaakt. Het is klein ( 190 kB ingepakt ) simpel snel en kan alles ( en meer ) wat nodig is. Een sterk punt is dat het alle mij bekende corrupte files repareer. Een mogelijkheid heeft om met vertaal programma's te werken enz. Momenteel wordt het al door vele mensen gebruikt die er zeer tevreden over zijn. Het is Free-Ware Wilt u dit programma hebben, E-Mail mij dan even. Mijn E-mail is: F.G.Goosens[apestaartje]Gmail[dot]com [modbreak=modbreak door impy] email aangepast ivm spambots [/modbreak] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Oktober 12, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Oktober 12, 2009 Wellicht is het handig als je het programma even upload op rapidshare of megaupload en de link hier posten zodat wij het kunnen downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Releases Geplaatst Oktober 12, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 12, 2009 Inderdaad, upload hem even ingepakt op een hosting website en ik zou graag de source code zien indien dit mogelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
martijn1 Geplaatst Oktober 13, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Oktober 13, 2009 Bedankt, is wel handig. ben benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Gast Frans Goosens Geplaatst Oktober 13, 2009 Delen Geplaatst Oktober 13, 2009 Inderdaad, upload hem even ingepakt op een hosting website en ik zou graag de source code zien indien dit mogelijk is. Het programma 'Verbeteren srt files' is te downloaden op: http://www.gratissoftwaresite.nl/testlab/Verbeteren+srt+files+ondertiteling Voor de laatste versie en om direct updates te krijgen moet je mij e-mailen. ( Altijd Free-ware ) Het E-mail adres staat op de titelbalk van het programma Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie