Krecy Geplaatst Oktober 12, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 12, 2009 Hallo, ik heb een probleem met mijn WD Elements 500GB externe harde schijf. Om een of andere reden wordt deze schijf alleen op mijn pc herkent. Op mijn Pc draait Vista en als t goed is is de schijf in FAT geformateerd. Als ik m op een andere pc aansluit gebeurt er ook echt helemaal niks. Zelfs bij Computerbeheer word ie niet gezien. Alsof ie dus helemaal niet aangesloten is. Toen ik een tijdje geleden mijn pc formateerde en opnieuw installeerde herkende mijn pc de schijf wel nog steeds.. bij voorbaat dank voor enige hulp. Post Merge: oktober 12, 2009, 17:01:46 pm heeft niemand een oplossing? of ooit hetzelfde probleem gehad? i need help! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie