eelco1405 Geplaatst Oktober 12, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 12, 2009 hallo, ik heb hooligens storm over europe gedownload, uitgepakt met winrar,gebrand met IMG BURN toen geinstaleerd. maar als ik nu op spelen druk dan geeft die een foutmelding dat de orginele cd erin moet. kan iemand me helpen? alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
stefan_helmond Geplaatst Oktober 12, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 12, 2009 Misschien een no cd crack downloaden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Farid. Geplaatst Oktober 13, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Oktober 13, 2009 Een no-cd/dvd crack kan je downloaden van http://www.gamecopyworld.com/ Je moet de bestanden die je download vervangen voor de bestanden die nu op je pc staan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
eelco1405 Geplaatst Oktober 13, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 13, 2009 ja heb ik gedaan ik heb hooligans.exe heb ik veruild voor de ander hooligans.exe maar als ik hem ne wil opstarten dan is het beeld helemaal zwart. kan iemand me alsnog helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Pctje Geplaatst Oktober 13, 2009 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 13, 2009 ja heb ik gedaan ik heb hooligans.exe heb ik veruild voor de ander hooligans.exe maar als ik hem ne wil opstarten dan is het beeld helemaal zwart. kan iemand me alsnog helpen? Is je videokaart up to date? Anders even nieuwe driver downloaden. Kan je videokaart het spel aan? even checken op: www.canyourunit.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie