janvangeel Geplaatst Oktober 11, 2009 Bijdragen: 36 Waardering: 1 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/09/08 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2023 Delen Geplaatst Oktober 11, 2009 Als ik met mijn ingebouwde dvd recorder een film wil branden krijg ik constant bovenstaande foutcode. Ik weet dat het voor een schrijffout staat. Heb het probleem bij nero en dvd arther programma dus ligt niet aan het software programma . Hij speelt wel de dvd af maar brand hem niet.Natuurlijk brand ik op een lege schijf. Wat kan de oorzaak zijn en heeft iemand evutueel nog iets aan te reiken om tot een oplossing te komen ? voor de duidelijkheid ik gebruik het tmpgenc dvd authore 3 with divx authoring programma versie 3.1.1.174 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 36
Erwin. Geplaatst Oktober 12, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Oktober 12, 2009 surf eens even naar de website van de fabrikant van je brander, kijk eens of er nieuwe firmware voor beschikbaar is. De foutmelding zie ik op meerdere forums staan meeste oplossingen is nieuwe firmware, kijken of je maar 1 brandprogramma tegelijk aan heb staan en even opletten of het een Dual Layer is en je niet op een normale dvd probeert te branden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie